Klacht POSTNL: Agressieve postbode heeft mijn brievenbus kapot gemaakt

Goedendag,
Vandaag 20.11.19 om 13-45 uur heeft de postbode mijn brievenbus kapot gemaakt. Ik was boven en in eerste instantie dacht ik dat iemand mijn deur aan forceren was, toen vielen "pakketjes" en onderdelen van de brievenbus op de vloer. Ik liep naar buiten en zeg de postbode: Meneer, u hebt mijn brievenbus kapot gemaakt. Hij werft agressief en begon te schreeuwen. Gelukkig stopte busje van POST.NL naast ons en die bezorger heeft de postbode ook aangesproken om zijn asociale en agressieve gedrag. Postbode belde naar zijn leidinggevende en haaf zijn tel naar mij: "Mevrouw, laat mijn postbode met rust, u kunt klacht indienen, maar ik vertel u nu al dat wij verhoeden dat niet".
Wij krijgen bijna dagelijks pakketjes en al die jaren heeft niemand onze brievenbus kapot gemaakt! Als iets niet (goed)paste via brievenbus, dan belde bezorgers/postbode aan de deur en probleem was zo opgelost. Altijd beleefd! En nu: agressie, schreeuwen... geen excuus! En ze verhoeden dat niet! Dus eigendom van andere sloppen voor Post.nl is normale zaak?

Ik wil excuus van Post.nl en vergoeding van kapotte brievenbus. Die is inmiddels gerepareerd, maar dat gaat om principe.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het gedrag van de postbezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat ongelofelijk balen dat de situatie zo is geëscaleerd, ik begrijp dat u ons een bericht stuurt om ons hier op te attenderen. Zo had de postbezorger zowel de leidinggevende niet mogen reageren, dit is dan ook niet correct. Hiervoor wil ik mijn excuses maken.

* De eventuele track en trace code van het pakket;
    * Het bedrag voor het repareren voor uw brievenbus;
    * Uw e-mailadres;
    * Uw IBAN en tenaamstelling.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privébericht.

Geachte meneer/mevrouw,
    Bedankt voor uw antwoord .
    Op welke e-mail adres kan ik privé bericht sturen?
    Mmv

Dank u wel voor uw reactie.

U kunt via deze website een privé bericht naar ons sturen. Het is niet mogelijk om dit via een mail adres te doen.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels uw klacht doorgegeven aan onze onderzoeksafdeling, zodat dit wordt besproken met de bezorger. Na uiterlijk 5 werkdagen wordt er contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.