Klacht POSTNL: agressieve telefonische verkoop

monique

Zojuist werd ik door een medewerker van Post.nl telefonisch benaderd.

Ze waren jarig, dus feest!

Om dit te vieren kon ik 109 postzegels kopen en kreeg ik er een digitale camera gratis bij! Vind u dat niet geweldig? Werd mij gevraagd. Uiteraard zei ik ja. Dan noteer ik even uw gegevens...........

Ik heb meneer maar even duidelijk gemaakt dat ik geen akkoord gegeven heb en ook geen gegevens ga verstrekken. Na veel moeite en doordrammen uiteindelijk de verbinding verbroken.

Wat een brutaliteit. Dit doet post.nl weer geen goede naam aan!

Geachte mevrouw Kijf,Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. U geeft aan dat u onlangs op een agressieve manier telefonisch bent benaderd door PostNL. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik u hierover.Volgens mijn informatie heeft de betreffende afdeling inmiddels contact met u hierover opgenomen. Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten als uw probleem hiermee is opgelost. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL. Met vriendelijke groet, Tamar