Klacht POSTNL: al 1 week in transit vast

Klachtnummer
# 336633
Gebruiker
joelv360
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket is al 1 week in 'transit'er komt geen beweging in het duurt me allemaal te lang. Ik heb wat besteld vanuit de USA maar het zit vast in transit ergens in NL

De oplossing

het oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zendingen met een buitenlandse barcode zijn vaak moeilijk of niet volgbaar in ons systeem. Hierdoor lijkt het alsof er weinig tot niets gebeurd in het verzendproces. Gelukkig heeft dit geen consequenties voor de levering gehad.
    Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend voor u is geweest. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Volgens mijn huidige systeemgegevens van de zending met barcode LX552107258US, is dit pakket intussen in uw bezit.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen