Opgelost door POSTNL: Al 10 dagen: Bezorger gaat op pad, pakket komt niet aan, s avonds weer in sorteercentru m

W.J.M. Reijntjens

Al 10 dagen lang: Volgens Track & Trace gaat de bezorger onderweg naar afhaallocatie. Daarna gebeurt er meestal niets, 's avonds is het pakket weer in het sorteercentrum. Eén keer is het pakket "afgeleverd", maar 's avonds was het weer in het sorteercentrum. Volgende dag toch maar even bij afhaalcentrum langs geweest; geen pakket.
Verzender heeft inmiddels een vervangend pakket klaar staan voor verzending.

Als het vervangende pakket van de afzender wel aankomt, moet het oorspronkelijke pakket retour afzender. Anders wil ik schadeloos gesteld worden.

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te lezen dat de bezorging van uw pakketje zo moeizaam verloopt. Mijn excuses hiervoor.
    Ik zie dat het pakketje inmiddels is geweigerd en weer terug gaat naar de afzender. Gelukkig. Hopelijk heeft u het vervangende pakket wel in goede orde ontvangen.

W.J.M. Reijntjens
Pakket is de volgende dag geleverd. Financieel is/wordt het goed opgelost door de verzender. Van hun klantenservice kan PostNL nog veel leren.