Klacht POSTNL: al 17 dagen een drama

sad Niet opgelost
kolenkit

hallo reeds 10 dagen geleden op deze wijze klacht ingedient!!
een onzin verhaal van postnl.
mijn klacht is dat ik een pakje naar curacao heb verstuurd aangetekend..per 11 december tot op heden niets bekend..als ik bel met postnl krijg ik een verhaal als het met 30 dagen er niet is krijg je een vergoeding.controle met track en trace staat nog steeds op 17 december in tranc dus ondereg naar curacao ..maar het is niet mogelijk om te achterhalen waar het pakje nu is dus aantekenen heeft geen zin maar heb wel 27 euro betaald voor 450 grams pakje dan mag je dus niet veel voor verwachten toch BAASJES van POST NL.al 3 maal aangegeven per telefoon maar mooie beloften als als, als is tot nu toe ze kunnen niets doen niet achterhalen waar het pakje is .wel aangegeven door telefoniste dat als het 20 december er niet is (curacao) dan terug bellen dan moet het toch bekend zijn en of te achterhalen waar het pakje is!!! nee dus zoethouders.spelletjes dan zijn is weer even van je af. DUS POST NL wees een echt aktief en zoek waar het aangetekende pakje is.
voor de 2x ik hoop zeer spoedig een antwoord ..

zoeken waar het pakje is en als ze echt het beste voor hebben met een klant dan geven is mijn geld terug (27 euro a 450gr)

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket naar curaçao. Dit zou tot op heden nog niet zijn aangekomen en de scaninformatie blijft ook op 17 december. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me indenken dat u zich zorgen maakt over het pakketje aangezien er niet meer updates zijn sinds de 17e. Het is echter zo dat wij ook afhankelijk zijn van de track en trace informatie vanuit de buitenlandse post organisaties. Daarnaast kan het zijn dat er vertraging is ontstaan tijdens het sorteerproces. Vandaar dat we u moeten vragen om het af te wachten tot 5 januari. Wanneer het pakket dan nog steeds niet is aangekomen, kunnen we vanaf dan een onderzoek laten starten. Dit proces kan ik niet voor u versnellen. Voor nu is het echt af wachten. Mijn excuses voor het ongemak.

kolenkit
wachten wachten wachten. 11 december aangetekend verstuurd van 17 t/m 30 december zicht kwijt op het verjaardags geschenk .dus het pakje 3 weken onder radar..maar het koste maar 28 euro dus daar mag je toch niet al teveel voor verwachten ??