Klacht POSTNL: Al 2 maanden "Customs clearance processing complete"

Klachtnummer
# 182705
Gebruiker
Sebastiaan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 20 juni is een pakket naar ons verstuurd vanuit de VS (via USPS) wat sinds 27 juni de status "Customs clearance processing complete" heeft. Het tracking nummer van USPS staat in het referentie nummer.
Het lijkt erop dat het pakket ergens is blijven liggen? Ik heb echter nog geen 3S-code en kan het dus niet vanuit postNL volgen.

Ik vind het nogal bizar dat er 2 maanden lang geen update is--op z'n minst een bericht waar het fout gaat zou gewaardeerd worden.

De oplossing

Pakketje willen we graag ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer Heukels,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending met code LZ795399647US nog niet heeft ontvangen. Mijn oprechte excuses voor het feit dat deze zending nog niet bij is afgeleverd.

    Wat u nu het beste kan doen is contact opnemen met de afzender. Dit is namelijk de enige partij die een onderzoek bij ons kan opstarten om uit te laten zoeken wat er precies aan de hand is.

    Nogmaals mijn excuses en ik hoop van harte dat de afzender u gauw een passende oplossing kan bieden.

    Met vriendelijke groet,
    Donna
    Klantenservice PostNL