Opgelost door POSTNL: Al 2 weken lang ontvang ik op zaterdag geen A.H folder meer

A van der Meulen

Geen A.H folder ontvangen

Er voor zorgen dat er weer wordt bezorgd

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de niet ontvangen AH-folder. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Wanneer heeft u de folder niet ontvangen? Gaat dit al een langere periode mis of heeft u alleen toen de folder niet gekregen?
    - Heeft u ook een ja/nee sticker?
    - Wat is uw e-mailadres?

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

A van der Meulen
De A.H folder wordt weer op zaterdag bezorgd door post.nl.