Klacht POSTNL: Al 3 dagen geen post

Klachtnummer
# 371607
Gebruiker
LangSanrs19@
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is al 3 dagen geen post bezorgd in de postcode zone 2718JA

De oplossing

Oplossen!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat gek dat uw pakket er zo lang over heeft gedaan. Excuses voor deze vertraging. Volgens mijn systeem is het pakket op 19 juni alsnog bij u afgeleverd. Als u deze zending niet heeft ontvangen raad ik u aan contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender is de opdrachtgever van deze zending en kan hier contact over opnemen met PostNL als dat nodig is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen