Klacht POSTNL: al 4 keer bezorgtijd en dag verandert track and trace en nu nog geen pakket

Klachtnummer
# 477051
Gebruiker
Siebe Telkamp
Datum
1 reactie

Details

Klacht

al 4 keer bezorgtijd en dag verandert track and trace en nu nog geen pakket

Gewenste oplossing

mijn pakket leveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U heeft het pakket tot op heden niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heeft uw pakket sinds woensdag 2 september geen updates meer ontvangen. Dat is niet de normale gang van zaken. Daarom bied ik u mijn oprechte excuses hiervoor aan. Om te achterhalen wat er precies met uw pakket gebeurd is, is nader onderzoek nodig. Dit onderzoek kan worden opgestart door de afzender, omdat de afzender een verzendovereenkomst met ons is aangegaan. Ik wil u daarom aanraden om contact op te nemen met de afzender en deze te vragen een onderzoek via ons te laten instellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen