Klacht POSTNL: al 4 keer bezorgtijd en dag verandert track and trace en nu nog geen pakket

Siebe Telkamp

al 4 keer bezorgtijd en dag verandert track and trace en nu nog geen pakket

mijn pakket leveren

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U heeft het pakket tot op heden niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heeft uw pakket sinds woensdag 2 september geen updates meer ontvangen. Dat is niet de normale gang van zaken. Daarom bied ik u mijn oprechte excuses hiervoor aan. Om te achterhalen wat er precies met uw pakket gebeurd is, is nader onderzoek nodig. Dit onderzoek kan worden opgestart door de afzender, omdat de afzender een verzendovereenkomst met ons is aangegaan. Ik wil u daarom aanraden om contact op te nemen met de afzender en deze te vragen een onderzoek via ons te laten instellen.