Opgelost door POSTNL: Al 6 dagen vast geen bericht

content Opgelost
Sarina

Royal Mail tracking ID: RN580919337GB

Sinds 29 april in Nederland en bij customs, hoe lang gaat het nog duren? Ik heb mijn kleding voor Suikerfeest nodig, maar zie dit niet gebeuren. Geen informatie over waarom het zo lang stil staat. Kan via international tracking Postnl niets vinden want daar is ie onbekend!

Mijn pakket zsm bezorgen, gaat om kleding voor 3 personen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het Verenigd Koninkrijk. Uw pakket is bij de douane en u vraagt zich af hoeveel tijd het inklaringsproces in beslag zal nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik u niet van een concrete inschatting voorzien. De snelheid van het inklaringsproces is afhankelijk van de drukte en de drukte is momenteel erg wisselend. Onder normale omstandigheden kan het inklaringsproces tot elf werkdagen - dus ongeveer twee weken - in beslag nemen indien u mogelijk inklaringskosten moet betalen. Het is niet mogelijk het proces te bespoedigen voor één specifieke zending.

Sarina
Dank je wel!