Klacht POSTNL: Al langer dan twee weken mijn post verkeerd bezorgd en onvindbaar149

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 561307
Gebruiker
Uit
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik ga nu de derde week in waarin mijn post niet bij mij wordt bezorgd. Er is door iemand ? opdracht gegeven om de post door te sturen naar een vaag adres in Uithoorn. Ik heb flink stampei gemaakt bij de klantenservice, maar dat helpt niet.
Ik denk, dat het tijd wordt voor andere spelers op de postbezorging markt.

Gewenste oplossing

Aan het werk gaat en zorgt dat ik mijn post bezorgd krijg.
Geboden oplossing
Ik krijg weer post. Of ik alle post die voor mij bestemd was en frauduleus werd doorgestuurd alsnog heb ontvangen, weet ik niet. Ik heb van Post.nl niets meer gehoord. Ik heb bij de politie aangifte gedaan, wat moeite kostte. Pas toen onrechtmatigheden inzake mijn SNS bankrekening in beeld kwamen kon ik aangifte doen. Post.nl zou de financiële middelen die ze besteedt aan wervende TV reclames beter kunnen investeren in een afdoende klantenservice. En ik vind, dat ik recht heb op informatie vanuit Post.nl over de kwestie. Dus: opgelost ? niet echt....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat u al vier weken geen post heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt zeker omdat u belangrijke post mist. Ik bied u dan ook mijn excuses aan.

    Zoals besproken ga ik gelijk onderzoek verrichten naar deze zaak. Wij nemen zo snel mogelijk weer contact met u op om de zaak door te spreken. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Uit
    Datum
    N.a.v. de klacht op Klachtenkompas (leve de Consumentenbond) kreeg ik voor het eerst de indruk, dat mijn klacht door Post.nl serieus genomen werd en er actie ondernomen zou worden.
    Nog steeds ontvang ik geen post.
    ik denk, dat een gedegen kwaliteitsonderzoek binnen Post.nl een goede investering is.
    Ik ga aangifte doen en proberen afdoende antwoord te krijgen op mijn vragen.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw nieuwe reactie. Zojuist hebben uw melding opnieuw telefonisch besproken. Uit ons gesprek is gebleken dat u sinds enkele dagen weer briefpost ontvangt op uw adres. Helaas bent u slachtoffer geworden van fraude. Uit onderzoek is gebleken dat er een zakelijke doorzendservice actief was op uw adres, deze is inmiddels stopgezet. U geeft ook aan dat u aangifte gaat doen bij de politie, dit vind ik heel verstandig. Ik hoop nogmaals oprecht dat de dader gepakt wordt. Ook gaan wij kijken hoe we onze dienstverlening hierin kunnen verbeteren. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen