Klacht POSTNL: Al meerdere keren niet bezorgen van brievenpost.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 357588
Gebruiker
Dick
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vanaf januari 2019 is er regelmatig geen brievenpost bij ons bezorgd. We krijgen nu regelmatig een 1e of soms zelfs 2e herinnering van instanties met soms een boete. Ook de overburen hebben dezelfde ervaring. Post is afkomstig van verschillende instanties.
Al drie keer met postnl gebeld maar niks mee gedaan ook niet teruggebeld.

Gewenste oplossing

Achterhalen wat er fout gaat. De bezorger nagaan. Garantie geven dat alle post bezorgd wordt.
Geboden oplossing
Post NL en Sandd schuiven elkaar de zwarte Piet toe. Niemand is aansprakelijk zeggen ze, maar wij krijgen sporadisch post met alle gevolgen van dien. Wel is iemand van post NL bij ons thuis geweest, keurig.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging in uw wijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat er op 25-3 nog een klacht is ingediend bij PostNL. Volgens mijn gegevens is de zaak nog in onderzoek omdat zowel uw post afkomstig kan zijn van PostNL én Sandd. De medewerkers van de postvestiging bij u in de buurt zijn er op geattendeerd en bezorgen alle post die ze mee krijgen.

    Mocht u in de toekomst weer post missen dat door PostNL bezorgd zou moeten worden, dan zou ik u willen vragen om nogmaals contact op te nemen met PostNL.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen