Klacht POSTNL: Al meerdere keren niet bezorgen van brievenpost.

sad Niet opgelost
Dick

Vanaf januari 2019 is er regelmatig geen brievenpost bij ons bezorgd. We krijgen nu regelmatig een 1e of soms zelfs 2e herinnering van instanties met soms een boete. Ook de overburen hebben dezelfde ervaring. Post is afkomstig van verschillende instanties.
Al drie keer met postnl gebeld maar niks mee gedaan ook niet teruggebeld.

Achterhalen wat er fout gaat. De bezorger nagaan. Garantie geven dat alle post bezorgd wordt.
Post NL en Sandd schuiven elkaar de zwarte Piet toe. Niemand is aansprakelijk zeggen ze, maar wij krijgen sporadisch post met alle gevolgen van dien. Wel is iemand van post NL bij ons thuis geweest, keurig.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging in uw wijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er op 25-3 nog een klacht is ingediend bij PostNL. Volgens mijn gegevens is de zaak nog in onderzoek omdat zowel uw post afkomstig kan zijn van PostNL én Sandd. De medewerkers van de postvestiging bij u in de buurt zijn er op geattendeerd en bezorgen alle post die ze mee krijgen.

Mocht u in de toekomst weer post missen dat door PostNL bezorgd zou moeten worden, dan zou ik u willen vragen om nogmaals contact op te nemen met PostNL.