Klacht POSTNL: AL voor de 3de keer weigert dezelfde bezorger een pakketje te brengen naar de voordeur in de flat.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448222
Gebruiker
Nauts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

AL voor de 3de keer weigert dezelfde bezorger een pakketje te brengen naar de voordeur in de flat. AL 3 keer een officiële klacht hierover bij PostNL ingediend.....maar met het 'wij lossen het intern op' smoesje schepen ze natuurlijk alles af.Hij weigert de flat in te gaan , de lift te nemen en de pakketjes te leveren aan de betreffende ontvangers, we moeten allemaal naar onder komen om onze handtekening te zetten.

IK weiger dit altijd en dan geeft hij het gewoon de post af aan een service post als 'niet thuis'

Gisteren liep hij met een grijns weg toen ik hem er WEER op wees dat ik een klacht tegen hem zou indienen (camera onder aan de flat)

De oplossing

Die bezorger ontslaan , schorsen of op zijn minst WEL de post laten bezorgen zoals hij MOET doen!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. U geeft aan dat de chauffeur uw pakket niet bij de voordeur afgeeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de situatie naar aanleiding van uw klachten niet is verbeterd. Echter begrijp ik uit de reactie van de leidinggevende van het depot dat er wat meer is voorgevallen dan dat u hier aangeeft. Ik zal dit middels een privébericht toelichten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nauts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen