Klacht POSTNL: AL voor de 3de keer weigert dezelfde bezorger een pakketje te brengen naar de voordeur in de flat.

Nauts

AL voor de 3de keer weigert dezelfde bezorger een pakketje te brengen naar de voordeur in de flat. AL 3 keer een officiële klacht hierover bij PostNL ingediend.....maar met het 'wij lossen het intern op' smoesje schepen ze natuurlijk alles af.Hij weigert de flat in te gaan , de lift te nemen en de pakketjes te leveren aan de betreffende ontvangers, we moeten allemaal naar onder komen om onze handtekening te zetten.

IK weiger dit altijd en dan geeft hij het gewoon de post af aan een service post als 'niet thuis'

Gisteren liep hij met een grijns weg toen ik hem er WEER op wees dat ik een klacht tegen hem zou indienen (camera onder aan de flat)

Die bezorger ontslaan , schorsen of op zijn minst WEL de post laten bezorgen zoals hij MOET doen!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. U geeft aan dat de chauffeur uw pakket niet bij de voordeur afgeeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de situatie naar aanleiding van uw klachten niet is verbeterd. Echter begrijp ik uit de reactie van de leidinggevende van het depot dat er wat meer is voorgevallen dan dat u hier aangeeft. Ik zal dit middels een privébericht toelichten.

Nauts