Klacht POSTNL: Algemene klacht PostNL

Klachtnummer
# 47941
Gebruiker
Patmar
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik doe aan postcrossing en het valt mij en ook anderen binnen de NL groep op, dat veel kaarten niet aankomen, beschadigd zijn, stempels op de verkeerde kant staan. Ook zijn er 3 vriendenboekjes nooit aangekomen. Als je een klacht indient wordt dit afgedaan met sorry en dat is het. Het is zo vervelend dat PostNL een monopoly positie heeft. Er wordt echt tijd dat er iets aan dit bedrijf gedaan wordt. Zij moeten inmiddels een pakhuis vol hebben met onbestelde post

De oplossing

Critiser kijken naar wie ze aannemen. Aan uitzendkrachten heb je niets. Zij hebben geen gevoel voor het bedrijf en willen alleen het salaris. Eens kijken naar de machines die ze gebruiken en de klachten wat serieuzer nemen

7 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Cornelissen,Hartelijk dank voor uw reactie op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat meerdere door u verzonden poststukken niet zijn aangekomen. Tevens geeft u aan dat meerdere mensen deze problemen ervaren. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Omdat ik u telefonisch niet heb kunnen bereiken informeer ik u op deze wijze.Op het moment dat het veel vaker voorkomt dat door u verzonden en te ontvangen zendingen niet aankomen dient er extra onderzoek gedaan te worden. Dit wil ik dan ook graag voor u in werking zetten. Graag ontvang ik van u de volgende gegevens:- Kunt u voorbeelden geven van adressen waar de door u verzonden stukken niet aankomen?
    - Waar heeft u de poststukken aangeboden?
    - Van welke afzenders mist u post?
    - Vanaf welke datum merkt u dat het niet goed gaat?Zodra ik deze gegevens van u heb ontvangen kan ik het onderzoek voor u laten opstarten. Over de uitslag van dit onderzoek zult u dan ook geïnformeerd worden.Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Patmar
    Datum
    Op 4/8/13 heb ik 10 kaarten op de post gedaan, waarvan 2 niet aangekomen zijn. Op 1 van deze adressen is ook het vriendenschriftje, die ik op 9/11/13 verstuurd heb, nooit aangekomen. Ik heb al verschillende malen een klacht ingediend en ook al een keer een formulier ingevuld. Er zijn 3 schriftjes vanuit onze groep nooit aangekomen. Regelmatig beschadigde kaarten, met Kerst kreeg ik de voorkant van een envelop, zonder inhoud en zonder achterkant. Stempels aan de goede kant van de kaart en zo k
  3. Auteur
    Patmar
    Datum
    Er is een speciale klachtensite op facebook. Misschien moeten jullie daar een keer kijken. Het adres waar al 2x niets aangekomen is, is mw. Bouman, Louis Chrispijnstraat 75, 1065 HG Amsterdam. Het kost je tegenwoordig een vermogen om kaarten te versturen. Ik stuur gemiddeld 15 kaarten in de week naar binnen-en buitenland. Het poststuk had ik aangeboden bij de Bruna, Hatertseweg, Nijmegen, in de speciale postzak die daar aanwezig is. Op deze manier is er vaker iets niet aangekomen
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Cornelissen,Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat diverse poststukken niet zijn aangekomen. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u ondanks herhaalde meldingen geen verbetering heeft opmerkt in de postbezorging en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag geef ik u een toelichting.Aan de hand van uw adresgegevens heb ik gezien dat u hiervan reeds melding hebt gemaakt via het contactformulier op onze website. Uw klachten over de door u genoemde incidenten zijn gemeld bij verantwoordelijke afdelingen en besproken met de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de verwerking en bezorging van de post. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten en verzoek u de melding op deze website af te sluiten. Uiteraard vernemen wij het graag indien u ondanks de ondernomen actie de komende tijd geen verbetering opmerkt in de kwaliteit van de postbezorging.Met vriendelijke groet,Tamar
    PostNL Klantenservice
  5. Auteur
    Patmar
    Datum
    Die excuses heb ik al zo vaak gehad. Jammer dat klachtenkompas dit doorzet naar PostNL, want daar kom je geen steek verder mee. Er wordt gewoon tijd dat er iets gedaan wordt aan al die klachten van PostNl ipv al die excuses. Het is gewoon niet luk om een aantal keren per week een klacht te hebben, beschadigde kaarten, stempels aan de verkeerde kant van de kaart, niet aangekomen kaarten/poststukken en ik ben niet de enige die daar last van heeft, maar wel alles duurder maken, minder bezorgdagen
  6. Auteur
    Patmar
    Datum
    Ik vind het echt een hele slechte service/reclame voor PostNl, maar helaas kan ik geen alternatief kiezen, anders had ik dat allang gedaan. Ik hoef geen reactie meer
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Cornelissen,Het is uiteraard erg spijtig dat wij niet aan uw verwachting hebben voldaan. Ik begrijp dat ook na de vorige meldingen, helaas geen verbetering is geweest.Ik wil u wel bedanken dat u nogmaals de moeite heeft genomen om contact met ons op te nemen. Op deze manier zijn wij ervan op de hoogte dat uw klacht nog niet is opgelost en kunnen wij hier uiteraard andere stappen op ondernemen. Het blijft echter een lastige zaak wanneer de post ongeregistreerd verstuurd is, omdat hier geen administratie van wordt bijgehouden. Wanneer u wederom merkt dat de bezorging niet goed gaat, wil ik u alsnog graag vragen om dit te melden.Met vriendelijke groet,
    S. de Jong
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?