Klacht POSTNL: Aliexpress pakket douane onderschepping

Klachtnummer
# 416751
Gebruiker
Veerle
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket besteld van aliexpress met inhoud van 4 discolichten voor een feestje. Nu hadden wij een brief ontvangen dat het pakket onderschept was door de douane voor meer informatie over de inhoud etc. We hebben dit netjes online ingevult en opgestuurd maar hebben nu een week later nog steeds niets gehoord. Waarom heb ik nog niets gehoord? En zal ik mijn pakket nog krijgen

De oplossing

Graag onderzoeken waar mijn pakket nu is en hoe ik hem zo snel mogelijk in huis kan krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht. Ik kan me voorstellen dat u benieuwd bent wanneer u deze gaat ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft u het pakket op 17 januari in ontvangst genomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?