Klacht POSTNL: Aliexpress pakket in NL maar niet geleverd.

Klachtnummer
# 448773
Gebruiker
elkaddourisaid
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket van Aliexpress is sinds 2020-04-15
05:14:41 in Nederland, sindsdien heb ik niets meer van mijn pakket gehoord.

2020-04-15
05:14:41
Netherlands, Arrived at destination country airport,
2020-04-12
05:58:43
GMTC, Departed,
2020-04-04
06:18:35
GMTC, Arrived,
2020-04-03
07:40:39
HONG KONG, Departed HONG KONG Airport,
2020-04-02
15:23:02
CHINA, SHENZHEN, Departed Sunyou Facility,
2020-03-31
03:45:34
CHINA, SHENZHEN, Acceptance, Sent to Netherlands,
2020-03-27
22:32:53
Pre Alert to Netherlands,

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is en deze graag berzorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten waar uw zending is. Helaas kan ik de code die u bij heeft gevoegd niet terug vinden in ons systeem. Zou u deze daarom willen controleren. Track & Trace codes die wij kunnen volgen binnen of met 3S of ze lijken op LX123456789NL.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen