Klacht POSTNL: alle goederen kapot aangeleverd terwijl goed verpakt en stickers met breekbaar

Klachtnummer
# 315751
Gebruiker
Barendrecht55
Datum
3 reacties

Details

Klacht

kreeg vazen aangeleverd , die in een kartonnen doos waren verpakt in
noppenfolie en rest opgevuld met kussenfolie, dus zeer goed verpakt.
Op de doos waren in elke hoek stickers geplakt met Breekbaar
Toen ik de doos opende en ging uitpakken bleken de vazen in honderden
stukken te zijn.
Gooi en smijtwerk van Post nl?
Ruw werk van de medewerkers van Post nl?
Meer interesse in het werk zou heel wat beter zijn
Nu zit ik met kapotte spullen waar ik veel voor heb betaald

Gewenste oplossing

Complete vergoeding
dit is duidelijk fout Post nl

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kuik,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw zending beschadigd is aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

    Helaas kunnen onze sorteermachines geen gehoord geven aan 'breekbaar'-stickers en raden we altijd aan gevoelige zendingen zeer stevig in te pakken. Helaas is er in uw geval schade ontstaan. Mocht de zending met aanvullende verzekering verstuurd zijn, wil ik u aanraden het incident aan de afzender te melden. Deze kan bij ons terecht om een claim in te dienen.
    Ook wil ik graag een registratie van de schade maken - zou u ons daarvoor de barcode van de zending, samen met uw e-mailadres willen toesturen?

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Tycho
    PostNL
  2. Auteur
    Barendrecht55
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kuik,

    Dank u wel voor uw reactie met de track en trace code en uw mail adres.

    Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend is deze zending beschadigd is aangekomen. Ik heb voor u een klacht geregistreerd dat dit is voorgevallen. Zo kunnen we in de gaten houden waar het voorkomt dat zendingen beschadigd raken. Mocht het te vaak voorkomen dat zal actie worden ondernomen.

    Mijn collega gaf niet aan dat er geen mensen handen aan de bezorger van een zending te pas komen, maar dat de sorteermachine de stickers niet kan lezen/scannen. De sorteermachine gaat op de zelfde manier door en het kan voorkomen dat een zending daardoor beschadigd raakt.

    Mocht de afzender in de toekomst in aanmerking willen komen voor een vergoeding dan zal hij/zij de zending in de toekomst met een aanvullende dienst moeten versturen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen