Klacht POSTNL: Alle post die gepost wordt in de brievenbus van de burgemeester reigerstraat in utrecht verdwijnt.

J.M. Koolen

Wederom 13 poststukken NIET AANGEKOMEN die in de oranje brievenbus op de burgemeester reigerstraat in utrecht gepost zijn. Dit is een vervolgverhaal, helaas. Sinds 31 januari zijn al 31 poststukken die ik in bovenstaande brievenbus gepost heb, niet aangekomen. Nu weer 13 poststukken spoorloos. De teller staat dus op 44. In de tussentijd heb ik ook post in een brievenbus buiten Utrecht gepost. Deze zijn WEL aangekomen. Rara hoe kan dat. Wat moet er gebeuren voordat PostNL mijn klachten serieus neemt en maatregelen treft. PostNL doet aan ontmoedigingsbeleid, doet gewoon helemaal niets en gaat ervan uit dat de klant wel een keer ophoudt met “zeuren”. De brievenbus op de burgemeester reigerstraat is een zwart gat. Doe er wat aan!

Ach ja, geholpen door PostNL? Gebeurt dat wel eens? Misschien eens een keer een ECHT onderzoek? Misschien eindelijk een deugdelijk slot op de oranje brievenbus?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw poststukken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u al eerder een klacht heeft ingediend over niet bezorgde poststukken. Ik kan mij voorstellen dat u hier absoluut niet blij mee bent. Daarom wil ik uw klacht ook graag in behandeling nemen.

- De datum van verzenden

J.M. Koolen
    Het betreft poststukken binnen Nederland en naar het buitenland. Van die laatste is nu pas duidelijk dat ze echt niet aangekomen zijn. Data van verzending: 21 maart, 8 maart,1 maart, 11 februari

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie.

Ik heb uw klacht geregistreerd en laat door middel van de door u opgegeven locatie van de brievenbus controleren of de verwerking en afvoer van de post die bewuste dag wel goed is verlopen. We zullen u hierover uiterlijk zeven mei een terugkoppeling geven.

J.M. Koolen
Nooit meer wat gehoord. Heel professioneel van PostNL :-( Blijkbaar moeten we niet zeuren als PostNL een klotezooi maakt van de afhandeling van poststukken die in de oranje brievenbus gepost worden. Hoe heet dat ook alweer als je voor een dienst betaalt die vervolgens niet geleverd wordt? Oplichting?