Klacht POSTNL: Alle post die gepost wordt in de brievenbus van de burgemeester reigerstraat in utrecht verdwijnt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361376
Gebruiker
J.M. Koolen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wederom 13 poststukken NIET AANGEKOMEN die in de oranje brievenbus op de burgemeester reigerstraat in utrecht gepost zijn. Dit is een vervolgverhaal, helaas. Sinds 31 januari zijn al 31 poststukken die ik in bovenstaande brievenbus gepost heb, niet aangekomen. Nu weer 13 poststukken spoorloos. De teller staat dus op 44. In de tussentijd heb ik ook post in een brievenbus buiten Utrecht gepost. Deze zijn WEL aangekomen. Rara hoe kan dat. Wat moet er gebeuren voordat PostNL mijn klachten serieus neemt en maatregelen treft. PostNL doet aan ontmoedigingsbeleid, doet gewoon helemaal niets en gaat ervan uit dat de klant wel een keer ophoudt met “zeuren”. De brievenbus op de burgemeester reigerstraat is een zwart gat. Doe er wat aan!

De oplossing

Ach ja, geholpen door PostNL? Gebeurt dat wel eens? Misschien eens een keer een ECHT onderzoek? Misschien eindelijk een deugdelijk slot op de oranje brievenbus?

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw poststukken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u al eerder een klacht heeft ingediend over niet bezorgde poststukken. Ik kan mij voorstellen dat u hier absoluut niet blij mee bent. Daarom wil ik uw klacht ook graag in behandeling nemen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De datum van verzenden

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    J.M. Koolen
    Datum
    Het betreft poststukken binnen Nederland en naar het buitenland. Van die laatste is nu pas duidelijk dat ze echt niet aangekomen zijn. Data van verzending: 21 maart, 8 maart,1 maart, 11 februari
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor de aanvullende informatie.

    Ik heb uw klacht geregistreerd en laat door middel van de door u opgegeven locatie van de brievenbus controleren of de verwerking en afvoer van de post die bewuste dag wel goed is verlopen. We zullen u hierover uiterlijk zeven mei een terugkoppeling geven.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M. Koolen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nooit meer wat gehoord. Heel professioneel van PostNL :-( Blijkbaar moeten we niet zeuren als PostNL een klotezooi maakt van de afhandeling van poststukken die in de oranje brievenbus gepost worden. Hoe heet dat ook alweer als je voor een dienst betaalt die vervolgens niet geleverd wordt? Oplichting?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?