Klacht POSTNL: alle post wordt te laat bezorgd. of gestolen?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 511404
Gebruiker
spike01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

een eenvoudige briefpost vanuit Amersfoort doet er soms een week over om in Amsterdam bezorgd te worden. niet 1 maal maar alle male weer.
dus altijd!
vaak wordt de post in de verkeerde straat afgeleverd en soms zijn de jiffy-bags open ge scheurt en leeg bezorgd. soms verdwijnen pakjes maar de afzender heeft een bewijs van ontvangst (getekend) ontvangen.

De oplossing

weer betrouwbaar worden. de postbode vroeger was betrouwbaar en trots op zijn baan.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zou graag een melding voor u hierover maken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - een specifiek poststuk (datum+afzender) en wat er mis ging bij dit specifieke poststuk
    - de track&trace van pakketjes waarover u een klacht heeft + de klacht, mocht de afzender nog geen klacht hebben ingediend over het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
spike01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen