Klacht POSTNL: alle post wordt te laat bezorgd. of gestolen?

spike01

een eenvoudige briefpost vanuit Amersfoort doet er soms een week over om in Amsterdam bezorgd te worden. niet 1 maal maar alle male weer.
dus altijd!
vaak wordt de post in de verkeerde straat afgeleverd en soms zijn de jiffy-bags open ge scheurt en leeg bezorgd. soms verdwijnen pakjes maar de afzender heeft een bewijs van ontvangst (getekend) ontvangen.

weer betrouwbaar worden. de postbode vroeger was betrouwbaar en trots op zijn baan.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zou graag een melding voor u hierover maken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - een specifiek poststuk (datum+afzender) en wat er mis ging bij dit specifieke poststuk
    - de track&trace van pakketjes waarover u een klacht heeft + de klacht, mocht de afzender nog geen klacht hebben ingediend over het betreffende pakket.

spike01