Klacht POSTNL: Alleen de verzender kan een onderzoek in stellen

Klachtnummer
# 413863
Gebruiker
Zomer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gezien de werktijden en lever tijden heb ik een pakket op een pick up locatie laten bezorgen. Wat blijkt nu het is geweigerd en waarom? Geen duidelijk antwoord. (18 december). Meermalen contact gehad zonder resultaat. maar een onderzoek moet de particuliere verzender inzetten welke weinig moeite doet gezien het geld al binnen is. Waardeloos dat ik als ontvanger niets kan betekenen.

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is en opsturen naar mijn privé adres!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet afgeleverd is, maar is geweigerd. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Dit pakket was rechtstreeks geadresseerd aan het adres van een PostNL locatie. Het is niet mogelijk om een pakket op deze manier te laten bezorgen. Het wordt dan gezien als een pakket bestemd voor de locatie zelf en niet als een pakket ‘afhalen op PostNL locatie’. Het pakket dient hiervoor op een speciale manier te worden geadresseerd. De PostNL locatie heeft het pakket in deze situatie terecht geweigerd. Ik zie dat de afzender reeds een onderzoek heeft laten instellen naar de status van de zending. Ik raad u daarom aan de afzender te contacteren voor eventuele vervolgstappen en een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?