Klacht POSTNL: Alleen post bezorgen wanneer het de bezorger uitkomt.

BlijeCitroen#619

Degene die bij ons normaliter de post bezorgd, bezorgd alleen wanneer het haar uitkomt. Ik krijg in mn app de mededeling dat ik post binnen hoor te krijgen en ik krijg soms pas een week later mijn post.
Nu zit ik ook al meer dan een week te wachten op een poststuk dat binnen hoort te komen... App geeft aan dat ik hem al in huis hoor te hebben.

De bezorgster mag wel eens op het matje geroepen worden. Dit gaat nu al bijna langer dan een maand zo. Ben er onderhand wel een beetje klaar mee.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u dit als niet prettig ervaart.Wij verwerken elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw poststuk heeft niet een dergelijke barcode gehad en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waarom uw poststuk is vertraagd. De meeste zendingen worden binnen 24 uur geleverd, maar er blijft altijd een kleine kans op vertraging waardoor een poststuk pas binnen 5 werkdagen kan worden bezorgd.

* Verwachte datum van leveren;
    * Naam van de afzender(s);
    * Om hoeveel poststukken het gaat;
    * Uw e-mailadres.