Klacht POSTNL: Als een pakket retour gestuurd wordt, dient het ook te worden bezorgd.

TA7

Een pakket dat ik naar een webshop teruggestuurd heb is volgens de track en trace bezorgd. Maar volgens de geadresseerde was de zaak op het moment van bezorging gesloten. Ook is er geen niet-thuis-bericht in de brievenbus gestopt. Resultaat: pakket kwijt (en dus mijn geld). En PostNL zegt niets te kunnen doen. En ik wordt zelfs niet geïnformeerd over het gestartte (?) onderzoek.

Ik wil dat PostNL mijn verstuurde pakket vindt en bij de geadresseerde bezorgd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

Wat ongelofelijk balen dat de geadresseerde de zending niet heeft mogen ontvangen. Uit mijn gegevens blijkt dat wij het pakket met verzendnummer 3SKABA807383262 op 18-10-2019 hebben bezorgd. Het kan zijn dat we deze aan de geadresseerde zelf hebben gegeven, maar dit kan ook een medebewoner of een buurman of -vrouw zijn geweest. Helaas kan ik u niet specifieker vertellen waar uw zending is. Het pakket is namelijk verstuurd zonder aanvullende verzekering, waardoor een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Om deze reden is het niet mogelijk om verder onderzoek te doen.

Wel zie ik dat uw klacht is geregistreerd. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling op, maar wij gebruiken uw klacht om onze dienstverlening verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.

TA7
Welke klachtenafhandeling? Hier staat alleen dat mijn klacht gelezen is en daarna vlug weggelegd. Er staat niets over wat u gaat doen aan het feit dat UW bezorger mijn pakketje ergens achtergelaten heeft zonder de geadresseerde te laten weten waar. Gaat u dat eens onderzoeken!

Ook een klacht indienen over ?