Klacht POSTNL: Als eigenaar krijg ik geen enkele info over waar míjn spullen zijn....

Gebruiker1544611931

Sinds 22 november is er een pakketje voor mij ‘onderweg’. Al na twee dagen kreeg ik de melding via track en trace dat de zending ‘vertraagd is’. Andere -rond dezelfde tijd (zwarte vrijdag) door mij verzonden en ontvangen pakketjes via postnl- zijn ondertussen wél goed en op tijd op hun bestemming aangekomen. De afzender heeft zelfs al een klacht ingediend zodat er ‘een onderzoek’ gedaan word naar de gang van zaken en de verblijfplaats van mijn pakketje. Ook hierop blijft een reactie uit van postnl.

Wil onderhand graag weten hoe of wat

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Aan de hand van de verzendcode 3smypa046747772 heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom nogmaals contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst. Helaas kan ik aan de hand van de door u verstrekte gegevens geen onderzoek in ons systeem terugvinden van de afzender.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Gebruiker1544611931
Er is géén oplossing geboden; postnl is mijn pakketje kennelijk kwijt en helaas pindakaas: dan houdt het voor postnl op. Niet hun probleem.. een uiterst standaard "welgemeende excuses" zou moeten volstaan in hun beleving. Geen aanrader om nog langer gebruik te maken van hun 'diensten'. Jammer.