Klacht POSTNL: Als er een tijd word gegeven van bezorging klopt deze standaard niet.

Klachtnummer
# 317044
Gebruiker
pvdburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De afgelopen tijd worden pakketjes bijna standaard vroeger geleverd dan op de postnl track pagina wordt aangegeven - ik zorg altijd dat ik netjes op tijd thuis ben, om vervolgens standaard te lezen dat de levering al is mislukt. Als er een tijd word gegeven van bezorging klopt deze standaard niet.

De oplossing

De juiste bezorgtijd aangeven.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Burg,

    Uit uw bericht begrijp ik dat onze pakketbezorger eerder langs is geweest dan gepland. Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend voor u is en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

    Op internet wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. U krijgt van PostNL twee tijdstippen waarbinnen uw pakket bezorgd wordt, dit noemen we een tijdsvenster. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen deze verwachte tijd te bezorgen. Het spijt mij dat wij deze verwachting niet hebben waargemaakt. Helaas kan ik dit niet herstellen, wel controleert PostNL Pakketten zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen