Klacht POSTNL: Als er geen activiteit is, na 1 week onderzoek starten waar aangetekend stuk is gebleven.

Kluijfhout

Ik heb 18/6/18 aangetekende brief verstuurd met T&Trace naar Canada.Tien dagen later is er weinig gebeurd:
ma 18 jun.21:58NLVerzonden naar land van bestemming
ma 18 jun.16:31NLZending is bij PostNL
ma 18 jun.16:29Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces.

Ik bel klantenservice. Pas 25 dagen na verzending kunnen ze bij Postnl onderzoek starten. Advies klantenservice is dus : wacht rustig af.
Ik heb 16,95 betaald om de brief veilig en snel in Canada op juiste adres te krijgen.
Ik wil dat eerder wordt onderzocht waar mijn brief is maar dat blijkt onmogelijk.

Veel eerder onderzoeken waar mijn brief is gebleven en daarna op juiste adres in Canada afleveren.
Onmiddellijk onderzoek starten. Compensatie: als hier binnen een dag niets uitkomt mij gratis alternatief aanbieden.

Geachte heer/mevrouw Kluijfhout,

Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u op 18 juni een aangetekende brief heeft verstuurd naar Canada. Deze is nog niet aangekomen. Graag geef ik een reactie.

Ik vind het spijtig om te horen dat uw brief er zo lang over doet.

Ik wil graag met u meekijken naar de tracking gegevens. Het klopt dat er binnen 25 dagen pas een onderzoek gestart kan worden. In uw geval is dit op 13 juli. Wij houden deze termijn aan omdat poststukken binnen die termijn vaak alsnog worden geleverd. Ik wil graag even met u meekijken naar de tracking gegevens. Zou u de tracking code kunnen sturen als reactie op dit bericht?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Sannette

ma 18 jun.16:29Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces
    Vriendelijke groet,
    Willy
    Geachte heer, mevrouw Kluijfhout,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik kan zien dat de de brief Nederland heeft verlaten en nog onderweg is naar het land van bestemming. Meer informatie heb ik momenteel niet. Ik kan u enkel adviseren om het nog af te wachten, totdat deze termijn van 25 dagen is verstreken.
    Maar ik hoop natuurlijk dat de brief nog voor deze datum aan zal komen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Kluijfhout
    Brief kwijt!!! Svp opsporen.
    Geachte mevrouw Kluifhout,

Graag start ik het onderzoek naar uw zending.
    Hiervoor ontvang ik gaarne uw e-mailadres. Deze is nodig om u een e-mail te sturen voor het onderzoek, aan de hand van deze e-mail wordt er een link gestuurd voor een navraag formulier.

Tevens wil ik u vragen om contact op te nemen met de geadresseerde van uw zending. Onze Track&trace wordt niet altijd ondersteund in Canada, dit kan tot bovenstaande situaties leiden. Wellicht is de zending al bezorgd.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Nathan
    willykluijfhout@gmail.com