Klacht POSTNL: Als je een vraag wil stellen moet je eerst een formulier op de website invullen met de vraag .

Klachtnummer
# 448613
Gebruiker
H.W. van der Haar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het stellen van een vraag/ klacht indienen

De oplossing

Jou terug gaat bellen i.p.v. meer dan 40 minuten in de wacht staan

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u zo lang in de wacht heeft gestaan. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie gelukkig aan de hand van mijn administratie dat u nog wel met een collega heeft gesproken om een klacht in te dienen over de bezorging. Door de huidige situatie is het ontzettend druk met de bezorging van pakketten en ook bij de klantenservice is het druk. We proberen iedereen zo snel mogelijk te woord te staan en iedereen goed te helpen. Ik hoop dat het spoedig weer goed gaat met de bezorging. Mocht u in de toekomst toch nog een vraag of klacht hebben kunt u eventueel ook bij ons terecht via facebook of twitter.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen