Klacht POSTNL: Als je een vraag wil stellen moet je eerst een formulier op de website invullen met de vraag .

H.W. van der Haar

Het stellen van een vraag/ klacht indienen

Jou terug gaat bellen i.p.v. meer dan 40 minuten in de wacht staan

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u zo lang in de wacht heeft gestaan. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie gelukkig aan de hand van mijn administratie dat u nog wel met een collega heeft gesproken om een klacht in te dienen over de bezorging. Door de huidige situatie is het ontzettend druk met de bezorging van pakketten en ook bij de klantenservice is het druk. We proberen iedereen zo snel mogelijk te woord te staan en iedereen goed te helpen. Ik hoop dat het spoedig weer goed gaat met de bezorging. Mocht u in de toekomst toch nog een vraag of klacht hebben kunt u eventueel ook bij ons terecht via facebook of twitter.