Klacht POSTNL: Als postnl zo doorgaat gaan ze failliet

TLdesign

Het laatste jaar doen ze maar wat. Ze verliezen pakketten. Ze houden hun eigen niet aan de tijd die in App aangegeven wordt. De pakketten komen beschadigd aan. En je kan er helemaal niets aan doen. Je moet de klacht bij degene neerleggen die het pakket verstuurd. En die moeten de klacht bij postNL deponeren. En PostNL doet er vervolgens helemaal niets mee. Het liefste zou ik willen hebben dat mijn pakketten niet meer verstuurd zouden worden met postNL, alleen heb ik het niet voor het zeggen. Een grotere arrogante ***** bedrijf bestaat er volgens mij niet. Ik wordt steeds nijdiger en bij postnl kan ik niet terecht. Dus ik hoop dat jullie tot dat bedrijf kunnen doordringen.

Als ik een klacht meld wil ik serieus genomen worden. Als ze dat nu kunnen overdragen, ben ik al heel tevreden

Geachte heer/ mevrouw Van der Loo,

Uit uw bericht begrijp ik dat u erg ontevreden bent over de levering van uw pakketten en de klachtenafhandeling. Het spijt mij te horen dat de klachten geen invloed hebben op de levering van de pakketten. Dit zou natuurlijk nooit het geval mogen zijn. Mijn excuses voor al het ongemak dat u hierdoor ervaart.

Het is nooit onze bedoeling om uw klachten niet serieus te nemen. Wij nemen klachten namelijk zeker uiterst serieus, het is voor natuurlijk erg belangrijk dat de levering van pakketten goed gaan, en in uw geval verbeterd. Afhankelijk van de aard van de klacht registreren we deze voor u, als geadresseerde, of verwijzen we u door naar de afzender. De afzender kan altijd bij ons terecht als er iets mis gaat. Zij zijn namelijk onze opdrachtgever en zodoende zijn zij een verbintenis met ons aangegaan die wij dienen na te komen.

Ik ga ervan uit dat de bezorging van uw pakketten flink zal verbeteren in 2017. Ik wens ik u hele fijne feestdagen!

Vriendelijke groet,
    Marije

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren