Klacht POSTNL: Altijd problemen, geen oplossingen.

Joseph

Bezorging pakketjes is bijna standaard minimaal 2 dagen te laat. Telefonische klacht of informatie is eigenlijk gewoon zinloos, niet mee te werken. Tracking werkt ook vaak slecht of niet.
Pakketten worden ongevraagd bij buren afgeleverd zonder bericht, dit bedrijf kan beter gewoon maar helemaal stoppen. Ik werk zakelijk met diverse aanbieders en postnl is veruit de slechtste.

Zich doodschamen en ermee ophouden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u de laatste tijd o.a. de ervaring heeft bij de bezorging van pakketten dat deze vertraging oplopen en dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de naam van de geadresseerde en heeft u al navraag gedaan of het daar wellicht toch is aangekomen?

- Mocht de geadresseerde het pakket niet hebben gekregen, dan ontvang ik graag zoveel mogelijk informatie over het uiterlijk en de inhoud van het pakket om een onderzoek in te kunnen stellen.

- Wat is uw e-mail adres?

- Kunt u bevestigen dat uw adres in de privé informatie klopt? Soms valt de toevoeging van het huisnummer weg via deze site.

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.