Klacht POSTNL: Altijd te laat, onmogelijk om contact te krijgen.

sad Niet opgelost
AliceDeVries

Bezorger belt aan (35 minuten te laat) loopt vervolgens meteen weer naar zijn bus en rijdt weg. Tussen het aanbellen en het openen van de deur zat nog geen 5 seconden. Belachelijk!
Klacht indienen via de site van PostNL blijkt ook onmogelijk.
De afgelopen twee jaar zijn mijn pakketten nog nooit op tijd bezorgd.

Terugkoppeling op mijn klacht. De bezorger aanspreken op zijn gedrag. Ervoor zorgen dat pakketten gewoon op tijd geleverd worden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger altijd te laat is en niet lang genoeg voor de deur wacht. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het spijt mij dat wij deze verwachting niet hebben waargemaakt. U krijgt van PostNL twee tijdstippen waarbinnen uw pakket bezorgd wordt, dit noemen we een tijdsvenster. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen deze verwachte tijd te bezorgen. De bezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route (drukte op de weg, wegwerkzaamheden). Helaas kan ik dit niet herstellen, wel controleert PostNL Pakketten zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

AliceDeVries
Niks. Ik ontving een standaard reactie en “excuses”.