Klacht POSTNL: Alweer een pakketje bij de achterdeur.

Klachtnummer
# 362115
Gebruiker
Ikke- 3
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jullie beloven keer op keer beterschap en excuses, maar vorige week zat er opnieuw een briefje in de brievenbus " Uw pakketje staat bij de achterdeur".
Ja en dan kom je s'avonds pas thuis...
Dit hoort niet.

De oplossing

Een keer je werk doen zoals het hoort en geen pakketjes achterlaten in een open brievenbus of bij de deur.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket onbeheerd is achtergelaten bij uw achterdeur. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat ik begrijp dat dit al vaker is voorgekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Track & Trace code van het pakket.

    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen