Klacht POSTNL: Alweer een pakketje bij de achterdeur.

Ikke- 3

Jullie beloven keer op keer beterschap en excuses, maar vorige week zat er opnieuw een briefje in de brievenbus " Uw pakketje staat bij de achterdeur".
Ja en dan kom je s'avonds pas thuis...
Dit hoort niet.

Een keer je werk doen zoals het hoort en geen pakketjes achterlaten in een open brievenbus of bij de deur.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket onbeheerd is achtergelaten bij uw achterdeur. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat ik begrijp dat dit al vaker is voorgekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket.

- Uw e-mailadres.