Klacht POSTNL: Ambtelijk document deurwaarder verkeerd bezorgt!!!!!

Isabelle83

Ambtelijk document deurwaarder verkeerd bezorgt en nu 3 weken later in de bus gekregen van de verkeerde ontvanger(anoniem op de enveloppe geschreven ), hierdoor de dagvaarding geen tijdig respons op kunnen geven!!! Nu zit ik in de SHIT door een verkeerde bezorging van de POST NL!!!! EN EXTRA KOSTEN!!! WIE GAAT DIE GERECHTELIJKE KOSTEN BETALEN????

De extra kosten voor rekening van de POST NL. Zit al in de minima.

Geachte heer, mevrouw van den Brink,

Hartelijk bedankt voor uw bericht .Ik vind het heel spijtig om te vernemen dat dit poststuk foutief is afgeleverd en dat u het pas 3 weken later heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is zeker wanneer dit financiële gevolgen heeft.

Ik heb het poststuk op de foto bekeken, maar aan de envelop kan ik zien dat dit poststuk niet via PostNL is verzonden. Er staat geen frankering rechts op de envelop en er is geen streepjescode aanwezig van onze sorteermachine.

U zou nog even kunnen kijken of er nog iets in het adresvenster vermeld staat. Soms staat hier de afkorting van een andere bezorgdienst. Maar het zou ook kunnen dat de deurwaarder deze persoonlijk heeft afgeleverd. Dat zou u bij de afzender na kunnen vragen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Isabelle83
    Nou dat is raar want waarom zou een deurwaarder het in de verkeerde brievenbus stoppen?
    Maar goed het zal dan wel.

Geachte heer, mevrouw Van den Brink,

U kunt eventueel bij hen na vragen hoe de bezorging is gegaan en via welk bedrijf dit is bezorgd.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL