Klacht POSTNL: Amerikaans pakketje niet te traceren via postnl

Sdefreeze

Ik heb een pakketje uit Amerika besteld en dat komt via usps, maar ik kan het niet vinden bij PostNL? Als ik de barcode van hun invul bij jullie internationale tracking site dan staat er dat de barcode niet klopt.. weten jullie misschien waar mijn pakketje is? De laatste update van Usps heb ik op 11 mei gekregen en het bedrijf zei dat het bij PostNL zou zijn. Dit pakket is 4 mei verzonden staat er..

Uitzoeken waar mijn pakketje zich bevindt

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending die u vanuit het buitenland moet ontvangen. Via onze website lukt het niet op het pakket te traceren. Graag reageer ik op uw bericht.

De code die u mee stuurde lijkt niet volledig. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u ook een code die begint en eindigt met 2 letters zoals, AB123456789CD?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren