Klacht POSTNL: Amerikaans pakketje niet te traceren via postnl

Klachtnummer
# 447060
Gebruiker
Sdefreeze
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje uit Amerika besteld en dat komt via usps, maar ik kan het niet vinden bij PostNL? Als ik de barcode van hun invul bij jullie internationale tracking site dan staat er dat de barcode niet klopt.. weten jullie misschien waar mijn pakketje is? De laatste update van Usps heb ik op 11 mei gekregen en het bedrijf zei dat het bij PostNL zou zijn. Dit pakket is 4 mei verzonden staat er..

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakketje zich bevindt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending die u vanuit het buitenland moet ontvangen. Via onze website lukt het niet op het pakket te traceren. Graag reageer ik op uw bericht.

    De code die u mee stuurde lijkt niet volledig. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u ook een code die begint en eindigt met 2 letters zoals, AB123456789CD?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?