Klacht POSTNL: Amsterdam International Centre failed delivery?!

dngirtler

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, incorrect address - failed delivery attempt.

Ik heb helemaal geen idee wat moet ik op dit moment doen. Ik heb gezien dat er is een optie om e-mail naar Post NL te schrijven.
Kan iemand me helpen????

Ik wil mijn pakketje ontvangen

Geachte heer, mevrouw

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een melding heeft gezien dat uw pakket bij het Amsterdam International Mail Centre zou liggen en daar de melding ‘incorrect address - failed delivery attempt’ heeft gekregen. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waar uw pakket is en wilt weten wanneer u de zending kunt vewachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In het Internationale Sorteercentrum worden pakketten uit het buitenland verwerkt en verzonden naar onze sorteercentra. Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezocht in ons Track & Trace systeem. Tot mijn spijt kan ik geen enkele informatie over uw pakket vinden. Dit betekent dat de zending nog niet bij ons binnen is gekomen. Ik zou u heel graag verder willen helpen, maar kan u hierover helaas geen aanvullende informatie geven omdat de zending bij ons niet bekend is. De verzender kan eventueel vanuit het land van verzending via de verzendende postorganisatie een onderzoek laten opstarten om de situatie verder te laten onderzoeken en kan u verder helpen met een oplossing. Ik hoop uiteraard dat u het pakket alsnog snel in ontvangst kunt nemen of dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.