Klacht POSTNL: Andere informatie tussen bedrijf en POSTNL

Klachtnummer
# 35880
Gebruiker
Bianca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb vrijdag 20 september een bestelling geplaats bij de H&M met de code 3SHENM7570818. Nu staat er bij de H&M verzonden op 25 september maar bij de POSTNL (via pakketje volgen) staat er: ''Zending word voorbereid door de verzender.''
Ik ben erg benieuwd of ik mijn pakje überhaupt nog vóór het weekend binnen ga krijgen. Waar ligt deze fout en waarom staat er bij H&M wat anders dan bij POSTNL, ik ervaar dit als erg onprofessioneel en erg frustrerend. Ik bestel niet vaak online maar mijn ervaring word er niet beter door gemaakt.

Groeten Bianca

De oplossing

Juiste informatie en een zsm levering!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Bolink,Hartelijk dank voor uw reactie.
    Aan de hand van de meegestuurde barcode heb ik kunnen zien dat de zending inmiddels bij u is bezorgd. De vertraging is ontstaan ddordat de verzender de zendig wel heeft voorgemeld, maar pas op 26 september bij ons heeft aangeleverd.
    Excuses voor de verwarring.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen