Klacht POSTNL: Antwoord verzoek inzake verdwenen zending

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 456623
Gebruiker
Boeki
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 april 2020 een pakketje naar Frankrijk verzonden. Nooit bezorgd. Na div keren contact met Post NL hebben zij op 3 juni 2020 een navraag zending geplaatst. Nu is het 22 juni en nog geen feedback over de verdwijning in NL vernomen. Schandalig dat ze na online verzoek tot contact ook niet reageren. Het klanten telefoonnummer is uit de lucht.

De oplossing

Aangeven waar in NL het pakketje is kwijtgeraakt en schadevergoeding inhoud pakket plus de gemaakte verzendkosten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket nog niet afgeleverd is bij de geadresseerde in Frankrijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing en vergoeding wenst. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het klopt dat momenteel ons directe telefoonnummer niet in gebruik is. Op dit moment moeten klanten soms erg lang wachten wanneer ze onze Klantenservice bellen. Dat komt onder andere omdat er meer vragen dan gebruikelijk zijn door de hoge pakketvolumes sinds het begin van de coronamaatregelen. We willen iedereen zo goed mogelijk helpen. Dat kan sneller en beter via onze online Klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoord op veelgestelde vragen of kan onze chatbot Daan al veel vragen in één keer beantwoorden. En komt u er toch niet uit? Dan vindt u hier ook onze andere contactopties als bellen, chatten, online een klacht indienen, een brief schrijven óf een privébericht via Facebook en Twitter sturen.

    Ik heb de status van uw zending en het reeds gestarte onderzoek erbij gepakt. Tot mijn spijt is de melding niet bij de juiste afdeling terecht gekomen, waardoor u nog geen reactie heeft ontvangen. Ik heb de melding alsnog doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling en verwacht dat u binnen enkele werkdagen bericht zult krijgen over de stand van zaken in het onderzoek. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boeki
Datum
Uiteindelijke oplossing
Online een klacht ingediend bij de klantenservice van PostNL. Dit werkt niet. Vanuit hen geen reactie ontvangen. Mensen verplichten tot een Twitter of Facebook account om contact met PostNL op te kunnen nemen is schandalig! Klanten zouden zelf de keus moeten kunnen maken om in een wachtrij te blijven staan om hun antwoord te krijgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen