Klacht POSTNL: Arrestatieteam aan de deur? Oh nee, het is een PostNL pakketbezorger die een pakketje voor de buren kwijt wil.

sluism

Vanmiddag om 15.20 uur werd bij mij keihard op mijn voordeur gebonkt. Ik lag in bed met oordopjes in. Mijn deurbel maakt vrij weinig geluid maar normaliter genoeg om hem te horen. Kennelijk vond degene aan mijn deur mijn deurbel niet hard genoeg klinken. En ging daarom maar hard op mijn voordeur bonken. Het gebonk ging dwars door mijn oordopjes heen.

Ik werd hier wakker van en schrok mij helemaal kapot. Politie? Wie doet zoiets in godsnaam? Ik keek uit mijn slaapkamerraam en zag een grote witte bestelbus staan. Ik ben toen naar beneden gerend en heb open gedaan. Gezien het tijdstip besefte ik me inmiddels dat dit een "meneer" van PostNL was. Ik vroeg hem: "Is het voor mij?". Antwoord van PostNL "meneer": "Nee, sorry, is voor buren". Ik heb toen de deur maar weer dichtgedaan.

Deze agressie is een grove schending van mijn privacy. Ik ben verbijsterd over het totale gebrek aan fatsoen en manieren van uw medewerker.

Voor elke keer dat ik voortaan nog wordt lastig gevallen - op welke manier dan ook - door een PostNL bezorger die iets bij mij probeert te dumpen voor de buren, zal ik een klacht op Klachtenkompas plaatsen. Ook als ze dit gewoon mogen volgens de PostNL regels.

Dit was de laatste keer!

Geachte heer/ mevrouw Sluis,

Uit uw bericht begrijp ik dat er een bezorger van PostNL aan uw deur kwam met een zending voor uw buren. De bezorger heeft keihard aangeklopt omdat de bel waarschijnlijk niet hard genoeg was en er geen respons kwam. Mijn excuses voor deze situatie.

Standaard zendingen mogen bij buren. Gaat het om pakketten van dezelfde buren? Dan kunt u altijd die buren aanspreken. Mocht u de bezorger nog een keer treffen geef het dan ook aan bij hem.

Ik kan helaas niet zorgen dat uw adres uitgesloten wordt van buren-aflevering, standaardzendingen mogen altijd bij buren. Mijn excuses voor de situatie.

Hans
    PostNL
    sluism
    Ik constateer dat de PostNL bezorger in kwestie niet eens aangesproken gaat worden op zijn agressieve gedrag. Het wordt steeds erger bij PostNL