Klacht POSTNL: Arrogante bezorgster wil pakket niet persoonlijk overhandigen op 1e etage!

ALY63

Bezorger wil pakket niet persoonlijk overhandigen op 1e etage. Vandaag (6 januari jl.) omstreeks 13:25 uur kwam er een dikke vrouwelijke bezorgster beneden onze portiekwoning aan bellen of pakketje opgehaald kon worden van beneden, ik duidelijk aangeven dat ik niet goed te been ben en een knieoperatie heb ondergaan en vriendelijk verzocht of mevrouw naar boven kon, wat elke bezorger ook doet, nou deze helemaal niet! Ik moest zelf met moeite naar beneden om pakketje op te halen!

Bovendien had de dikke vrouwelijke bezorgster ook nog eens een grote mond en gaf aan ik ben zojuist ingewerkt door mijn collega "baas" en die geeft gewoon aan als het een portiekwoning betreft moeten ze maar naar beneden komen. Belachelijk en onzin, want bij PostNL klantenservice heb ik de klacht meerdere keren neergelegd en hun geven mij gelijk.

Bezorgster moet gewoon naar boven en pakketje persoonlijk overhandigen als het niet door de brievenbus past. Al meerdere keren een klacht ingediend over de werkwijze en arrogantie van de bezorgster bij PostNL direct, maar die doen er vrijwel weinig mee!

Geachte heer/mevrouw Hamza,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger weigert naar boven te komen in uw woning om pakketten af te leveren. Ik kan mij voorstellen dat u hierover een klacht wilt indienen.

Op dit moment zie ik dat u ook via onze telefonische klantenservice een klacht ingediend heeft. Deze is besproken en de bezorgster is aangesproken op haar gedrag. Hiermee ga ik ervan uit dat dit in de toekomst niet weer zal voorkomen.

Bram
    PostNL