Klacht POSTNL: Asociaal gedrag

Onze post bezorgen is best asociaal

Propt alles door de brieven bus of het nou past of niet

Zwaait asociaal met pakketje dat hij er eindelijk is en het pakketje bij zich heeft wat breekbaar kan zijn maar in een klein pakketje zit 😡

Graag wat voorzichtiger met pakketjes omgaan ik heb meerder pakketje met beschadiging binnen gekregen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van brievenbuspakjes. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de chauffeur de pakjes zodanig in de brievenbus afgeleverd waardoor er schade is ontstaan. Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track & Trace codes van deze pakketten? Indien deze met een code zijn verzonden.

- Mocht het om briefpost gaan dan verneem ik graag op welke datum dit voor het laatst is voorgevallen en of er de melding PostNL port betaald op de post stond of dat u de bezorger heeft kunnen herkennen aan de kleding als een medewerker van PostNL.

- Is zowel de inhoud als de verpakking beschadigd?

- Wat is uw e-mail adres?