Opgelost door POSTNL: Asociaal gedrag post nl

content Opgelost
Kimberly1999

Ik woon in een nieuw appartementen complex met lift. Wij hebben 2 pakket bezorgers en deze zijn erg lui. Niet naar boven willen lopen, soms niet eens aanbellen en meteen naar een post NL punt sturen. ik woon MIDDEN in de stad met binnen 500m 3 postnl punten. Nu levert (terwijl ik thuis was) deze pakketbezorger mijn pakket 1,9 km verder?!?! Terwijl ik geen auto heb en niet in de mogelijkheid ben om de komende maanden mijn huis te verlaten. Klantenservice wil & kan niks voor mij doen. Ik moet dit zelf maar oplossen? Mevrouw bij de klantenservice was ook erg arrogant en voelde zich te goed om überhaupt iets te regelen en liet me ook duidelijk weten dat mijn pakket de moeite niet waard was om tijd in te steken en hing midden gesprek op.

Oplossen dat het pakket bij mij komt asap

Bedankt voor uw bericht. Zoals telefonisch besproken heb ik uw melding in behandeling genomen. U krijgt hier binnen drie werkdagen bericht van. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

PostNL klantenservice