Opgelost door POSTNL: Asociaal gedrag post nl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 631288
Gebruiker
Kimberly1999
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik woon in een nieuw appartementen complex met lift. Wij hebben 2 pakket bezorgers en deze zijn erg lui. Niet naar boven willen lopen, soms niet eens aanbellen en meteen naar een post NL punt sturen. ik woon MIDDEN in de stad met binnen 500m 3 postnl punten. Nu levert (terwijl ik thuis was) deze pakketbezorger mijn pakket 1,9 km verder?!?! Terwijl ik geen auto heb en niet in de mogelijkheid ben om de komende maanden mijn huis te verlaten. Klantenservice wil & kan niks voor mij doen. Ik moet dit zelf maar oplossen? Mevrouw bij de klantenservice was ook erg arrogant en voelde zich te goed om überhaupt iets te regelen en liet me ook duidelijk weten dat mijn pakket de moeite niet waard was om tijd in te steken en hing midden gesprek op.

Gewenste oplossing

Oplossen dat het pakket bij mij komt asap
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Zoals telefonisch besproken heb ik uw melding in behandeling genomen. U krijgt hier binnen drie werkdagen bericht van. Nogmaals excuses voor het ongemak!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen