Opgelost door POSTNL: asociaal gedrag van de bezorger

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 567165
Gebruiker
De Houtworm
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de postbode wilde niet mijn post naar bovenbrengen omdat het voor hem te zwaar was, ik heb hem verteld dat het is gemeld dat het 3 hoog is en zonder lift en daar zou rekening mee ge houden worden, hij kan niet van mij verlangen dat ik op mijn leeftijd en mijn ziektes voor deze bezorger ga slepen ik heb er op de een of andere manier voor betaald en dan verlang ik ook deze service, verder stelde hij mij op een onbehoorlijke manier er voor verantwoordelijk dat als hem iets gebeur ik daar voor verantwoordelijk ben en dat ik aan de chauffeur had moeten zeggen dat het 3 hoog is, als of ik weet wie het pakket komt brengen, verder vermeld ik dit ook aan Leenbakker waar het pakket vandaan komt

De oplossing

contact met mij opnemen zo dat ik het persoonlijk veel duidelijker kan maken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd dat onze bezorger verplicht is om de pakketten boven bij u aan de voordeur af te leveren. De bezorger mag u vragen om de zendingen beneden op te halen, maar dit kan nooit verplicht worden. Inmiddels heb ik een klacht ingediend zodat dit besproken wordt met de bezorger. Uiterlijk 29 november 2021 is dit gebeurt en mag het niet opnieuw voorkomen. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
De Houtworm
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is in orde als de BODE zich er aan houdt, hij kan niet zien of weten dat de klant gezond of ziek is.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen