Opgelost door POSTNL: asociaal gedrag van de bezorger

content Opgelost
De Houtworm

de postbode wilde niet mijn post naar bovenbrengen omdat het voor hem te zwaar was, ik heb hem verteld dat het is gemeld dat het 3 hoog is en zonder lift en daar zou rekening mee ge houden worden, hij kan niet van mij verlangen dat ik op mijn leeftijd en mijn ziektes voor deze bezorger ga slepen ik heb er op de een of andere manier voor betaald en dan verlang ik ook deze service, verder stelde hij mij op een onbehoorlijke manier er voor verantwoordelijk dat als hem iets gebeur ik daar voor verantwoordelijk ben en dat ik aan de chauffeur had moeten zeggen dat het 3 hoog is, als of ik weet wie het pakket komt brengen, verder vermeld ik dit ook aan Leenbakker waar het pakket vandaan komt

contact met mij opnemen zo dat ik het persoonlijk veel duidelijker kan maken.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd dat onze bezorger verplicht is om de pakketten boven bij u aan de voordeur af te leveren. De bezorger mag u vragen om de zendingen beneden op te halen, maar dit kan nooit verplicht worden. Inmiddels heb ik een klacht ingediend zodat dit besproken wordt met de bezorger. Uiterlijk 29 november 2021 is dit gebeurt en mag het niet opnieuw voorkomen. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

De Houtworm
De aangeboden oplossing is in orde als de BODE zich er aan houdt, hij kan niet zien of weten dat de klant gezond of ziek is.