Klacht POSTNL: Asociaal parkeer gedrag en praatjes

DM

Asociaal gedraag en praatjes van de PostNL bezorger.
Er is vandaag (Vrijdag 8 November 2019 om 15:30) een PostNL bezorger geweest aan de valkhoek in Spijkenisse die zijn wagen in een bocht midden op de weg neer dondert. Ik zeg dondert omdat hij echt letterlijk dwars over de weg staat.

Niemand kon er langs terwijl er meer dan voldoende parkeer gelegenheid is.
Ik vraag vriendelijk of hij voortaan anders wil parkeren en vervolgens krijg ik een hele tirade.

Best PostNL, hier ben ik niet van gediend. Ik zou toch echt uw medewerkers eens uitleggen hoe je je auto neerzet en je klanten aanspreekt.
Ronduit onbeschoft. Ook mijn buurvrouw waar hij wat deed bezorgen zei tegen hem dat hij rustig moest doen,.

Ik verwacht dat u hier iets mee doet. Dit is echt slechte reclame voor uw organisatie.

Vriendelijke groet, D. Muller

Excuses zijn op z'n plaats, maar ik vind zeker dat dit soort mensen een slechte naam bezorgen voor de overige bezorgers. Het gebeurt steeds vaker dat dit soort wagen letterlijk neergedonderd worden.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het gedrag van de bezorger. Deze had de auto midden op de weg geplaatst. Toen u vroeg om het voortaan anders neer te zetten, kreeg u een hele triade. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me indenken dat u dat niet op prijs stelt. Ik wil hier graag een melding van maken zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u een kenteken van de wagen kunnen noteren of heeft u een 3S-code die door deze bezorger is bezorgd? Aan de hand daarvan kunnen we de klacht registreren.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

DM
    Ik dacht ook later pas aan het kentekennummer en het pakket werd bezorgd bij een buurvrouw.
    Ik heb geen idee wat de 3S code zou moeten zijn.
    Eigenlijk zou je denken dat weet welke chauffeur deze route heeft gereden op die datum en tijd.

Vriendelijke groet,

Dick M

Ook een klacht indienen over ?