Klacht POSTNL: Asociaal rijgedrag grote Sprinterbus

B.A. Vree

Asociaal rijgedrag door POSTNL chauffeur. Rechts inhalen over uitvoegstrook, terug de file in. Links rechts rijen inhalen, bumper kleven. Samengevat absurd rijgedrag. A28 t.h.v. Leusden 17:00 kenteken V-970-KF. Mercedes Sprinterbus met meer deuken dan recht metaal.

Medewerkers lijken vaak dichtbij het distributiecentrum steeds agressiever te rijden. Dit is echt niet meer normaal, vandaar heb ik besloten hier een melding van te maken. In de spits zo rijden is onverantwoord.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een chauffeur van PostNL, asociaal rijgedrag vertoonde. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat dit natuurlijk ontzettend gevaarlijk is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Laat ik u eerst bedanken dat u de moeite heeft genomen om dit te melden. Ik ga dit per direct voor u melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit binnen twee werkdagen wordt besproken gaat worden met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.