Klacht POSTNL: asociaal rijgedrag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 509622
Gebruiker
hetmoetveiliger
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wat een asociaal rijgedrag. meneer met wit busje, kenteken 35-VTX-6 vindt dat anderen te zachtjes rijden, blijft bij een ieder bumper kleven en gaat in halen waar het niet mag en ook bijna niet kan! Scheurt als een dolle bebouwde kom van Blerick in om dat naar het sorteercentrum te rijden.

De oplossing

Deze chauffeur hier op aanspreken en niet voor hun laten rijden. Dit gaat mensenlevens kosten

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een chauffeur asociaal en gevaarlijk rijgedrag heeft vertoond. Ik begrijp dat u hiervan bent geschrokken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil graag een melding maken om de chauffeur aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welke datum is dit voorgevallen en rond welk tijdstip?

    - Wat is de exacte locatie van het voorval?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Ik heb uw melding direct doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende medewerker zodat hij hierop aangesproken zal worden. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. De melding wordt intern besproken en behandeld, u krijgt verder zelf geen persoonlijk bericht meer over de afhandeling. Ik vertrouw erop dat dit soort situaties zich in de toekomst niet weer voor zullen doen. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hetmoetveiliger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen