Klacht POSTNL: asociaal rijgedrag

hetmoetveiliger

Wat een asociaal rijgedrag. meneer met wit busje, kenteken 35-VTX-6 vindt dat anderen te zachtjes rijden, blijft bij een ieder bumper kleven en gaat in halen waar het niet mag en ook bijna niet kan! Scheurt als een dolle bebouwde kom van Blerick in om dat naar het sorteercentrum te rijden.

Deze chauffeur hier op aanspreken en niet voor hun laten rijden. Dit gaat mensenlevens kosten

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een chauffeur asociaal en gevaarlijk rijgedrag heeft vertoond. Ik begrijp dat u hiervan bent geschrokken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een melding maken om de chauffeur aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke datum is dit voorgevallen en rond welk tijdstip?

- Wat is de exacte locatie van het voorval?

- Wat is uw e-mailadres?

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Ik heb uw melding direct doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende medewerker zodat hij hierop aangesproken zal worden. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. De melding wordt intern besproken en behandeld, u krijgt verder zelf geen persoonlijk bericht meer over de afhandeling. Ik vertrouw erop dat dit soort situaties zich in de toekomst niet weer voor zullen doen. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.

hetmoetveiliger