Klacht POSTNL: Auo op fietspad

sad Niet opgelost
fietspad

Iedere ochtend rijdt er een kleine post auto, die de gewone post bezorgd, over het fiets/wandelpad, dat aan een parkje ligt.
Mensen die daar lopen, fietsen, kinderen die daar spelen, moeten uitwijken naar het gras.
Voelt niet goed. Hij behoort gewoon op de weg te blijven.
Ook heb ik hem daarop aangesproken en hij beweert dat hij daar toestemming voor heeft.
Tot hij een rolstoelrijdster of een klein kind aanrijd.

Dat hij de weg volgt, ook al is dat 1 minuutje om

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het rijgedrag van een PostNL-medewerker. De medewerker rijdt over het fiets-/wandelpad. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De veiligheid van u, onze bezorgers en andere weggebruikers staat natuurlijk voorop. Bezorgers mogen voor de uitvoering van hun werkzaamheden stapvoets rijden op trottoirs, voetpaden, fiets- en/of bromfietspaden.

fietspad
Waarom mogen de bezorgers van de gewone briefpost wel over stoepen,. fietspaden enz rijden en wij krijgen een boete. Op dat wandel/fietspad fietsen kinderen( onberekenbaar) wordt er mer rollators gelopen. rolstoelen en er is geen uitwijk mogelijkheid Er staat een bankje wat vaak door moeders met kinderen, ouderen wordt gebruikt. Nu is het gewoon afwachten tot er iets gebeurd. Met vr. gr. Tonny Groels