Klacht POSTNL: automatische incassering zonder toestemming.

Klachtnummer
# 436770
Gebruiker
Blacky
Datum
1 reactie

Details

De klacht

postnl gaat factuur automatsch incasseren zonder mijn toestemming.gebeld kan het niet terug draaien

De oplossing

dat de incassering wordt stop gezet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de factuur van uw postbus. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat dit geen prettige situatie is. Een postbus is echter een zakelijke dienst van ons. Via deze site reageren wij enkel vanuit de particuliere afdeling van PostNL. Ik heb geen inzage in deze gegevens en administratie. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kun u contact opnemen met PostNL Zakelijk U kunt hier contactinformatie vinden van deze afdeling; https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen