Klacht POSTNL: balen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 437319
Gebruiker
Baxmix1#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

zending 3stuba000021281 heeft status afgeleverd 16.35uur niets ontvangen en ben gewoon thuis

De oplossing

zorgen dat ik mijn pakket vandaag of uiterlijk morgen heb

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. U zou nog even navraag kunnen doen bij buren of die het pakket hebben aangenomen. Omdat er voor dit pakket niet getekend hoeft te worden voor ontvangst en het tevens niet verzekerd is verzonden is het niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen. Ik zie overigens bij het huisnummer in Track & Trace nog een toevoeging die hier niet vermeld staat bij de privé informatie. Mocht het pakket ook via buren niet terecht komen, adviseer ik u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender. De afzender is onze opdrachtgever en heeft nog wel de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Baxmix1#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog geen contact gehad na indienen klacht bij zowel Post.nl als bol.com
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen