Klacht POSTNL: balen

sad Niet opgelost
Baxmix1#

zending 3stuba000021281 heeft status afgeleverd 16.35uur niets ontvangen en ben gewoon thuis

zorgen dat ik mijn pakket vandaag of uiterlijk morgen heb

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. U zou nog even navraag kunnen doen bij buren of die het pakket hebben aangenomen. Omdat er voor dit pakket niet getekend hoeft te worden voor ontvangst en het tevens niet verzekerd is verzonden is het niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen. Ik zie overigens bij het huisnummer in Track & Trace nog een toevoeging die hier niet vermeld staat bij de privé informatie. Mocht het pakket ook via buren niet terecht komen, adviseer ik u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender. De afzender is onze opdrachtgever en heeft nog wel de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.

Baxmix1#
Nog geen contact gehad na indienen klacht bij zowel Post.nl als bol.com