Klacht POSTNL: balenciaga schoenen besteld en oude nike schoenen ontvangen

Rico046

Ik heb zoals de titel al zegt een paar balenciaga schoenen gekocht via iemand op marktplaats. het pakketje is standaard verzonden in de orginele balenciaga doos met dustag en accessoires.

toen ik het pakketje ontving zaten er oude nike schoenen in met een flesje water voor het gewicht.
de dustbag enzo zaten er ook in alleen de schoenen zelf niet.
nu heb ik contact opgenomen met de afzender en hij zei dat hij echt de balenciagas erin gedaan heeft.
hij zegt dat het waarschijnlijk iemand bij de postnl geweest is die de inhoud verwisseld heeft.
de afzender wilt het wel verder met me regelen hij heeft niks te verbergen zegt hij zelf ook. ik heb ook al de gegevens van de afzender hij heeft de schoenen zelf ook aan op een foto op instagram.
ook heeft hij een eigen bedrijf samen met zijn vader waar ik de gegevens van heb.
de inhoud van de doos is dus waarschijnlijk verwisseld door een van de postnl medewerkers.

gr Rico

ik verwacht mijn geld terug te krijgen

Geachte heer Walta,Ik vind het erg vervelend dat u uw schoenen niet heeft ontvangen.Helaas geeft u zelf al aan dat de zending standaard is verstuurd. Als een zending zonder aanvullende dienst is verstuurd is er helaas geen mogelijkheid op een vergoeding. Met vriendelijke groet,Lotte