Klacht POSTNL: Bank afschrift niet gekregen , en moet nu voor eeen nieuwe zelf betalen

Klachtnummer
# 21665
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb mijn bank afschrift niet gekregen . Ben bij de Rabo bank in Vlaardingen geweest , en die hebben op 08-02-2013 een bank afschrift gestuurd , maar die heb ik tot opheden 14-02-2013 niet gekregen .Voor een nieuwe moet ik nu betalen , en dat is te gek voor woorden , want ik heb niets fout gedaan .Dit is de zoveelste keer , maar nu met een bank afschrift .Wat er verder mist , weet ik niet , maar een bank afschrift moet toch wel aankomen . F.L . van Leijen , Gijsbrecht van Amstelstraat 10 , 3132VG Vlaardingen . Mail fokkeensjoeke@vanleijen.eu

Gewenste oplossing

Dat de tnt post nu mijn afschrift betaald . Dit omdat de bank nog ik zelf een fout heb gemaakt , maar de post bezorging wel .

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Leijen,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Uw afschrift was te laat verzonden door de bank en gelukkig heeft u uw afschrift inmiddels mogen ontvangen.Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten als uw probleem hiermee is opgelost. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch iets mis gaan met de postbezorging.Met vriendelijke groet,Mirjam
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen