Klacht POSTNL: Bank afschrift niet gekregen , en moet nu voor eeen nieuwe zelf betalen

Anoniem

Heb mijn bank afschrift niet gekregen . Ben bij de Rabo bank in Vlaardingen geweest , en die hebben op 08-02-2013 een bank afschrift gestuurd , maar die heb ik tot opheden 14-02-2013 niet gekregen .Voor een nieuwe moet ik nu betalen , en dat is te gek voor woorden , want ik heb niets fout gedaan .Dit is de zoveelste keer , maar nu met een bank afschrift .Wat er verder mist , weet ik niet , maar een bank afschrift moet toch wel aankomen . F.L . van Leijen , Gijsbrecht van Amstelstraat 10 , 3132VG Vlaardingen . Mail fokkeensjoeke@vanleijen.eu

Dat de tnt post nu mijn afschrift betaald . Dit omdat de bank nog ik zelf een fout heb gemaakt , maar de post bezorging wel .

Geachte heer Van Leijen,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Uw afschrift was te laat verzonden door de bank en gelukkig heeft u uw afschrift inmiddels mogen ontvangen.Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten als uw probleem hiermee is opgelost. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch iets mis gaan met de postbezorging.Met vriendelijke groet,Mirjam