Klacht POSTNL: Bank van leenbakker niet op tijd geleverd door POSTNL

Klachtnummer
# 104903
Gebruiker
h.s
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedevrijdag 2015 zou mijn nieuwe hoekbank worden geleverd door POSTNL.
Leenbakker heeft die uitbesteed aan hun, de avond ervoor hebben we een sms gehad dat de bank 3 april 2015 geleverd zou worden.
Ik heb daarvoor speciaal vrij genomen , maar om 17.00 was er nog geen bank en is er aan de bel getrokken bij Leenbakker en die hebben ons doorgestuurd naar POSTNL.
En die wisten van niks en vanaf dat moment zijn we van kastje nar de muur gestuurd en is er aan het einde van de dag meegedeeld dat de bank zaterdag 4-4 2015 wordt bezorgd en dat dat lag aan de planning van Leenbakker???

De oplossing

terug storten verzendkosten of vrije dag compenseren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Veening,
    Het spijt mij te horen dat u speciaal vrij heeft genomen en dat op die dag uw bank niet is bezorgd.
    Deze zending gaat helaas niet via ons maar via Extra @ Home. Dit is een andere tak met een eigen klantenservice. Momenteel hebben zij het erg druk, vandaar dat het voorkomt dat uw zending later kan komen. Voor meer informatie adviseer ik u contact op te nemen met Extra @ Home. Dit kan middels het volgende telefoonnummer: 088-2363775.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Marijke
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?