Klacht POSTNL: barcode notering, waar te vinden?

Klachtnummer
# 53832
Gebruiker
kosong
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan nergens op deze of gene website een aanduiding vinden waar ik de barcode via deze website, zoals in de vorige site is aangegeven?

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Wolthekker, Ik begrijp uw vraag niet helemaal. Bedoeld u dat u een buitenlandse zending wil laten omnummeren naar een Nederlandse barcode? Zou u anders uw vraag wat specifieker kunnen omschrijven? Met vriendelijke groet,Irene
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen